Monday 1 August 2011

TeKaNaN...,mula menguasai Otak..!

ari ni... 01 august 2011... mula berpose...! first day pose pom da byk dugaan... sakit otak aku...byk sgt duk pikir... td kol my mom... so sad... smpai aku nangis ckp ngn mom...x saba nk balik.. lambat nya khamis nk dtg... tension duk kat sini...mujur ade DIF 5919... lega cikit bile tgk dia hepy.. aku pom turut hepy... tpi rindu kat mom.. x usah di kata lah... rindu sgt3..!

aku tension duk sini... harap sem last jek daa.. byk tol tekanan sejak masuk sem baru... kepala hari2 sakit... tmbh lak pinggang turut sakit... kalo ikutkan da lama pinggang x sakit.. tpi sejak dua menjak tiga menjak ni.. pinggang aku selalu bt hal... sakit jek memanjang... tambah lak kalo sejuk.. rasa mencengkam sanubari.. sakit sgt..! nak p check takot... lg pressure lak kalo tol aku ade penyakit.. tpi harap3 aku sihat walafiat... aminn..>_<
 brain aku perlukan senaman...hakhakhakhak..@_@

No comments:

Post a Comment